Freedom Town: Aesthetic and Recreational Lawn Alternative

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

S.SAVAGE

SICCNESS MOTHERFUCKER
Oct 25, 2011
7,704
89,258
0
107
EAST SAN JOSE
S.SAVAGE @S.SAVAGE Bruh I think flame might be the new king of the 408/669






the fuck is up with dudes face tho?

looks like he might not even like pussu because he's sitting there like "hmmm, wish they had dicks too"

flamer = 100% loser. lol

I'd like him to tell Drew Deezy he is the king of the 408

or maybe some real bangers lol
 

ALL BOUT CHICKEN

Allez Les Bleus 🌟🌟
Feb 27, 2006
18,310
105,857
113
33
Paris, France
www.fubuoverstock.com
I still don't understand
One by one, they all gonna drop, u understand/
Right chea is where the foolishness stop, u understand/
I'm trying to get this foolishness over, u understand/
Cuz I wanna go and chill in the Nolia, u understand/

 

ALL BOUT CHICKEN

Allez Les Bleus 🌟🌟
Feb 27, 2006
18,310
105,857
113
33
Paris, France
www.fubuoverstock.com
Freedom Town taking over for the 99 and the 2000...
Cut-Throat @Cut-Throat Ne Obliviscaris @Ne Obliviscaris 0R0 @0R0

 
Last edited:

VERSACERO

smoking meth with steve
Mar 14, 2004
9,765
51,594
0
37
the fuck is up with dudes face tho?

looks like he might not even like pussu because he's sitting there like "hmmm, wish they had dicks too"

flamer = 100% loser. lol

I'd like him to tell Drew Deezy he is the king of the 408

or maybe some real bangers lol
He looks grossed out by the woman lol I will say though his 49er locz are killing my wack ass versace's

 
Jun 5, 2004
21,684
22,507
0
31
S.SAVAGE @S.SAVAGE Bruh I think flame might be the new king of the 408/669






This fool sportin the G.Q. Fubu Coorporate Collection suit that his grandmomma bought him for church in 7th grade lol...

Lookin like its straight from Burlington Coat Factory n he skipped going to get it tailored so he could keep it n grow into it... he just wearing it all frayed n unhemmed, pant leg all way too long... Defied his grannys suggestion and didnt tuck his shirt in, belly poppin out n shit

Lol he tried to copy big tone n failed stupendously
 

VERSACERO

smoking meth with steve
Mar 14, 2004
9,765
51,594
0
37
This fool sportin the G.Q. Fubu Coorporate Collection suit that his grandmomma bought him for church in 7th grade lol...

Lookin like its straight from Burlington Coat Factory n he skipped going to get it tailored so he could keep it n grow into it... he just wearing it all frayed n unhemmed, pant leg all way too long... Defied his grannys suggestion and didnt tuck his shirt in, belly poppin out n shit

Lol he tried to copy big tone n failed stupendously
For real ese this shit look like he bought it at a mariachi's yard sale







S.SAVAGE @S.SAVAGE Blood moon cuh!!