Freedom Town: Aesthetic and Recreational Lawn Alternative

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.
Jan 29, 2005
10,703
87,972
113
36
PHX
Jan 29, 2005
10,703
87,972
113
36
PHX
one thing I'm not liking about Elder Scrolls Online so far is it seems like most of the mounts in the game are all store bought in or loot boxes. You can gradually earn the credits to buy them, but it takes forever and is much faster to spend the money. I looked up a list of mounts too and they put a bunch up that are only available for a limited time in the store, which pressures people who want the shit to use real money. Shit like that pisses me off and that money grab bullshit is making me want to uninstall already lol
 
Jan 29, 2005
10,703
87,972
113
36
PHX
I liked skyrim but I dunno it seems outdated. if it's mmorpg, it'll be wow for me. I might play my friends account when 8.2 comes out but I doubt it
I'm thinking about dropping all MMO's until WoW Classic drops. I'll probably play Classic just because I didn't play much of vanilla. I played until like level 10 and quit because I thought it was stupid at the time cause I didn't really understand MMO's or how they worked, I didn't really get that leveling was mostly about learning the game, seeing the story, and that end game was the real game. I didn't understand that there was no "end" to it. I was basically PS2 console pleb at the time and didn't get it at all. Came back to it in BC when friends at work showed me the ropes and ended up loving it.
 
Props: RemyRoux

RemyRoux

Well-known member
Sep 8, 2018
1,845
1,655
113
I'm thinking about dropping all MMO's until WoW Classic drops. I'll probably play Classic just because I didn't play much of vanilla. I played until like level 10 and quit because I thought it was stupid at the time cause I didn't really understand MMO's or how they worked, I didn't really get that leveling was mostly about learning the game, seeing the story, and that end game was the real game. I didn't understand that there was no "end" to it. I was basically PS2 console pleb at the time and didn't get it at all. Came back to it in BC when friends at work showed me the ropes and ended up loving it.

lol for you it should be ok because you are grown and can deal with the lack of quality of life stuff new wow has, but this younger generation won't last a week when they have to run to a dungeon entrance. I might even play just to see people rage
 
Props: InfamousICON
Jan 29, 2005
10,703
87,972
113
36
PHX
lol for you it should be ok because you are grown and can deal with the lack of quality of life stuff new wow has, but this younger generation won't last a week when they have to run to a dungeon entrance. I might even play just to see people rage
Yeah I lived through it in BC and the first half of Wrath, I actually enjoyed that part of the game, having to actually interact with people to get groups going. People in general chat of zones trying to piece groups together for the leveling dungeons. That's how I made a ton of friends in the game, some of those people I still interact with to this day.

Now days people just press a button, get put in a group, don't say a word unless bad shit happens and they want to rage at each other, then they leave and press another button.

Now days gear is pretty much handed to you on a silver platter. You can take a fresh 120, spam mythic 10's with your guild and be 400+ ilvl and equal to hardcore raiders within a few hours. I miss back when getting gear felt like an accomplishment.
 
Props: RemyRoux

RemyRoux

Well-known member
Sep 8, 2018
1,845
1,655
113
apparently the guy tim is fighting is from my neighborhood but I have never seen the cunt around or at my gym

fuck these promoters, they need to have thiss shit FTA