MR KRo b on them latin bitches bro

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

NAMO

Sicc OG
Apr 11, 2009
10,840
3,257
0
43
#6
is that a 13 on his left arm?

if it is, I don't think he gives a fuck about his rapping skills lol..
 
Apr 25, 2002
10,848
198
0
38
#9
alright bro here's my vision , im gonna be walking thru this firme party with hella latin bitches dawg , cause i mean the name of the song is latin bitches and so yeah bro , i mean dawg we gotta have bitches dancing while i stroll thru the party , and while i stroll thru there dawg , im gonna throw them in the pool like a pimp dawg ..........
 
May 1, 2002
2,930
567
0
40
#14
WTF?????? lol at his tweakin mentions, but i dont think he wants a bunch of tweaked out bitches when they start lookin like this


and Ese Serio should take him to the library so they can get a girl that looks like this or maybe put out an album

[video=youtube;-UyYREHMOtQ]http://www.youtube.com/watch?v=-UyYREHMOtQ&list=UU8i0am7bEs6wAVdyIJ0dQcg&index=8&feature=plcp[/video]
 

S.SAVAGE

SICCNESS MOTHERFUCKER
Oct 25, 2011
7,638
88,991
0
112
EAST SAN JOSE
#17
this armo's just as bad as the quadriplegic rapping about gangbanging and fucking hoes.
lol... the wheelchair warrior!

Ya, this guy is bad. I dont understand the influx of foreigners taking on the Mexican gang theme, but its whatever.

.....& actually the guy in the wheelchair can rap ( reality of his raps are entertaining, but obviously only meant for entertainment only )

This dude on the other hand.... notsomuch.