Recent content by bg taz loc

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

  1. B

    LUNI COLEONE Thread

    this luni is garbage production and lyric wise luni fell way off
  2. B

    cops vs the citizens of the united states (revolution)

    will the citizens up the 50 states ban together to end injustice with the so called justice system? how do you feel will you take a stand for your neigbors and people you dont know before it takes effects you or someone in your family
  3. B

    New Music Young Og Loc Feat. G.D.P and Big-O

    First leak off my comp dropping soon it the holloween inspired mostah mash aimed at all you beast out there in the rap world lol for the holloween spirit hope yall enjoy any comment or critiques will be listen too I need some feedbacc from the siccness and yes( I will take it anyway you give...
  4. B

    New Music Young Og Loc Feat G.D.P and Big-O Monstah Mash

    First leak off my comp dropping soon it the holloween inspired mostah mash aimed at all you beast out there in the rap world lol for the holloween spirit hope yall enjoy any comment or critiques will be listen too I need some feedbacc from the siccness and yes( I will take it anyway you give...
  5. B

    new Young Og Loc Feat. G.D.P and Big-O Monstah Mash

    bg taz loc's Avatar Join Date: May 2002 Posts: 2,045 Props: 35 Propped 166 Times in 99 Posts Send a message via Yahoo to bg taz loc Default New Music* Young og loc feat G.D.P and Big-O Monstah Mash -------------------------------------------------------------------------------- please...
  6. B

    New Music Young Og Loc Feat. G.D.P and Big-O

    [YOUTUBE]First leak off my comp dropping soon it the holloween inspired mostah mash aimed at all you beast out there in the rap world lol for the holloween spirit hope yall enjoy any comment or critiques will be listen too I need some feedbacc from the siccness and yes( I will take it anyway...
  7. B

    *New Music Youngo Og Loc Feat. G.D.P and Big-O monstah mash

    First leak off my comp dropping soon it the holloween inspired mostah mash aimed at all you beast out there in the rap world lol for the holloween spirit hope yall enjoy any comment or critiques will be listen too I need some feedbacc from the siccness and yes( I will take it anyway you give...
  8. B

    New Music* Young og loc feat G.D.P and Big-O Monstah Mash

    please check it out it my first leak of my new compilation for the holloween spits hope yall enjoy this is not the final mix though so any comment and critique im accepting (of course how ever way the sickness gives it to me lol) to help improve my music track produced my me and im on the...
  9. B

    anyone up on this westcoast banger

    http://www.youtube.com/watch?v=JF1bQKcPJR8 shit slaps classic like
  10. B

    need art work

    For album cover hmu
  11. B

    hit yo rollin

    http://m.youtube.com/results?q=hit%20yo%20rollin%20&sm=1 Anyone has a mp3 of this
  12. B

    checc. us out

    Xpress Yourself Feb 7 · Family and friends please join us, Daren Davis and Vickie Yoo-neek (@iam_veeyooneek) this Weds, at 9:30pm on TruRythme TV, for XPRESS YOURSELF (@Xpressyourself_live): WORD UP segment. This week we welcome local Miami Native Black Opt will be stopping by for an Interview...
  13. B

    Bobbie soprano smoking mirrors 3

    I just heard the first song and like damn shit is hard anyone up on this
  14. B

    Bobbie soprano smoking mirrors 3

    I just heard the first song and like damn shit is hard anyone up on this
  15. B

    problem understand me ep

    that shit hit hard and who ever he addressing (he aint say no names) but damn i been hearing alot of dope westcoast shit not the traditional westcoast shit but this turnt up westcoast shit be hitting hope niggaz get along though and no real shot fired