Recent content by OnlyNKillaCity

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

  1. O

    Favorite Old School Midwest CD's?

    Few certified Kansas City classics Midwest Mobbin Compilation Rich The Factor - Pole Position Skrilla Gettaz - On a Mission Mr. Stinky - Armed Criminal Action Rushin Roolet - A New Vett D-Loc and Dalima - Da Hooligans Frank Nitty - Consequences of Murder Chop It Up Clicc - Undatacuz
  2. O

    Tech N9ne Verse Compilation(s)

    No problem man. My homie just posted this this today and it should be filled with some gems. He's the one who posted that Breathe(Ain't no Killa) High Quality. He has a lot of good shit on his channel and more throwback Tech like these. Should give em a look when you get a chance
  3. O

    Tech N9ne Verse Compilation(s)

    That's from Tones 3rd solo album " CBo Presents The Untouchable : Imma Get'cha" The tracks called Menace 2 Society I got all 9 Fat Tone albums posted on my YouTube channel, just check my playlists. Should be at very bottom and their all in order
  4. O

    Tech N9ne Verse Compilation(s)

    I posted Don Juan's "Its My Life and My Turn" on my channel the other day. Gots some rare Tech cuts on it, I don't think that "In Mizzery" has ever been posted before. Really good track
  5. O

    Mac Minister Interview Drop Your Questions!!!

    I know your job ain't to piss off the people your interviewing but I've always found this fishy Coop. In the song Breathe on Tones final mixtape from 2005 "My Hood Betrayed Me" released a few months before Fat Tone died he says at around the 2:13 mark "I bang like a rock star, a shootout with...
  6. O

    Rich The Factor Best Albums

    You trippin fam Rich always had dope production. I feel when Freshstrated and Kev died a little bit of Rich the Factor did too. All of Rich's albums from the O.G Pole Position to Platinum Coated were entirely produced by them. A few beats here and there weren't but they produced id say 90% all...
  7. O

    Rich The Factor Best Albums

    It ain't like the Pole Position days but hes still doing his thing. Smile was just a okay album but I think Whale Mafi was a instant classic. This Rose album he just dropped is dope. He still putting it down
  8. O

    Poppa Willo found GUILTY of FIRST-DEGREE MURDER

    How they got Willo with the 1st degree M charge is bullshit! They been wanting him off the street for a while cuz he was gettin it. Free Willo
  9. O

    Uploading a CD

    Once you download the cd to your computer you want to put the cd or songs in a file or folder. Once the cd is in the folder or file you want to "Zip" it. Once you have the Zip you want to go to Zippyfile.com , mediafire.com, mega ect whatever site you want to use to upload. Zippyfile is the...
  10. O

    REQUESTS (OOP ONLY OR GET BANNED)

    Labron - A Day In The Life Super ultra rare, released around 1994 produced by Freshtrated of One Identity AKA the twins Keith and Kev of Kansas City Missouri
  11. O

    R.I.P. Hustalamade Bugzy

    Yes unfortunately its true. Car seen speeding away from homicide scene where KC police find shooting victim | fox4kc.com
  12. O

    REQUESTS (OOP ONLY OR GET BANNED)

    Boy Big Levar - The 2nd Coming (2002) Somebody has gotta still have this somewhere!
  13. O

    R.I.P. Hustalamade Bugzy

    Yep its a damn shame R.I.P Bugz
  14. O

    Rare Footage: Preview Of Fat Tone's Siccness Interview

    Man Coop you get @JACK DEE yet bro. I really wouldnt care if it was only raw footage or sumthing we get to see. I really need to see this shit!
  15. O

    REQUESTS (OOP ONLY OR GET BANNED)

    Armed Assailants - Armed and Dangerous (2000) Anybody got this?