JP THE 13TH - "JACKIN IS A HABIT" & "READY FO"

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

Jul 10, 2005
679
0
0
34
#3
JP The 13th said:
how gay of yall to keep respondin to that New York betta then the bay thread

yall must feel real proud typin essays to a nigga who dont give a fuck about wha u talkin or the music u listenin to for inspiration haha
not really, just bored and havin fun talkin shit
 
Jan 5, 2006
457
0
0
34
www.turfquake.com
#4
Kon Capola said:
not really, just bored and havin fun talkin shit
hahah i feel that hahaha

but did u check out the tracks?

and this aint an album.. a lot of them tracks (includin these 2) i've posted up are over instrumentals... they just aint known..

the CD will be available thru Paypal on my website www.turfquake.com

and im TRYING to get it at... Oakland Street Show, Moses Music, and various corner stores thruout the town... ill be gettin my post up on @ rasputins and shit at different times and ill be sure to let niggaz know exactly when them days are
 
Jan 5, 2006
457
0
0
34
www.turfquake.com
#17
Defy said:
I think your flows are coo as well as your song structure....I just ain't feeling the beats....they're too plain
i see... all of the beats i chose on the mixtape aint like that... theres some real solid quality shit on there... this just a preview u know?

ima throw some snippets and some other shit so u can see what other types that the mixtape got

keep it movin