Search results

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

  1. M

    R-BETA AND/OR MAC

    JUST WANTED TO CONGRATULATE BOTH OF YOU ON THE ALBUM...I HAVENT BEEN ABLE TO FIND IT BUT IVE BEEN ON THE LOOKOUT FO SHO...I BEEN OUT OF YALLS LOOP FOR A LONG FUCKIN TIME...GODD TO SEE YALL STILL GRINDIN...GOOD LUCK WIT IT...ILL BE AT YOU...
  2. M

    earthquake

    NOW WITHOUT GETTIN ALL ANGRY WITH ME FOR NOT KNOWIN EVERYTHING ABOUT TECH, CAN SOMEONE ANSWER A QUESTION FOR ME... I DOWNLOADED A SONG CALLED EARTHQUAKE AND I WAS WONDERING WHAT PROJECT THAT WAS ON... IN SAN DIEGO IT WAS EXTREMELY HARD JUST TO FIND ANGHELLIC AND I HAD TO BUY ABSOLUTE POWER FROM...
  3. M

    ROCC

    BE AT ME BRO...I BEEN NEEDIN TO TALK TO YOU FOR A MINUTE... 858-342-1262 THE PHEEVER
  4. M

    ROCC

    WHAT IT IS...BEEN A WHILE KID, GET AT YOUR BOY... 858-342-1262
  5. M

    question

    WHAT IS SIX SIX TRIPLE EIGHT FORTY SIX NINETY NINE THREE, OR WHATEVER THE FUCK TECH SAYS??? JUST CURIOUS...ANYONE?
  6. M

    GD'S BEATS...

    IM PHEELIN THIS CATS BEATS OVER MOST, THEY GOT A LIL EAST COAST SWANG TO EM, ANY INPHO ON HOW MUCH THEY GO 4?
  7. M

    ALL YALL NORTES...

    DID ANY OPH YALL GET UR HANDS ON THAT MAD DOG - 26 RED??? IM NOT INTO NORTE RAP MUCH BUT IM LUVIN THE SHIT OUTTA THAT ALBUM...SHOW LOVE TO YOUR PHELLOW NORTHERN WARROIR (TRACK 14, THE BEST ONE)...ITS NOT A DISTRIBUTED PROJECT BUT IPH YOU GET AT ME ON THE PM I CAN SEE ABOUT WHERE YOU CAN SEND...
  8. M

    IT MAKES ME SICK TO THINK......

    CANT HELP YOU OUT THERE SHEA, BUT I DO UNSERSTAND HOW YOURE PHEELIN...SHIT SUCKS... ...ABA
  9. M

    JUST A THOUGHT ON THE SICCNESS BBQ...

    I THINK WE SHOULD ALL DO WHAT WE CAN TO KEEP THIS EVENT AS PEACEPHUL AS POSSIBLE...SOME OPH US ARE TRAVELING PHAR AND WIDE TO MEET AND SEE THE PHACES OPH SOME OPH THE CATS AND KITTENS BEHIND THE CPU SCREEN, AND DONT WANNA TRAVEL THAT PHAR TO DODGE BULLETS AND WHAT HAVE YOU...WE ALL PHAMILY...
  10. M

    GATE...

    GET AT ME DUDER...I DONT REMEMBER IPH I GAVE YOU MY NUMBER OR NOT, BUT IPH I DIDNT HIT MY PM AND I'LL GET AT YOU... ...ABA
  11. M

    GUESS WHO CAME WALKIN INTO MY WORK TODAY...

    SO IM AT THE PHRONT COUNTER AND NOTICE HELLA PEOPLE WALKING AND GATHERING TOWARD THE BACK OPH THE STORE...I WAS TRYNA SEE WHAT THE HELL WAS GOIN ON THEN HAD TO DEAL WITH SOME CUSTOMERS AND PHORGOT ABOUT IT, THEN GUESS WHO COMES WALKING BY RIGHT IN PHRONT OPH ME?...EMINEM AND PROOPH...ACCOMPANIED...
  12. M

    @PHIL

    I JUST GOT THAT BEAT CD TODAY...IMA GIVE IT A WHIRL OR TWO THEN GET BACK AT U... ...ABA
  13. M

    WHO'S THE PHUNNIEST ON THE SICCNESS?

    IM THINKIN DEEP THOUGHT, TIM, NORMAN BATEZ, AND NOSTRIL KING... ...ABA
  14. M

    MOST PAINPHUL SPOT TO GET TATTED...

    PHOR ME ITS MY LOWER ARM NEAR MY ELBOW, IT WAS ON MY ELBOW BONE AND THE PAIN WAS SHOOTING ALL THE WAY DOWN TO MY WRIST AND MY ARM WAS HAVIN THESE SPASMS...IT HURT HELLA BAD, AND THE DUDE HAD TO KEEP STOPPING CUZ MY ARM WAS WIGGIN OUT, AND NO MATTER HOW HARD I TRIED, I COULDNT STOP IT PHROM...
  15. M

    ALL-TIME PHAVORITE MOVIE CHARACTER...

    WHO'S YOUR PHAVORITE MOVIE CHARACTER OPH ALL TIME? MINE IS DOC HOLIDAY PHROM TOMBSTONE...HE WAS A STRAIGHT SAV... "YOURE NO DAISY.."... ...ABA
  16. M

    M-PHIVE AUDIO

    HELLA HEADS BEEN ASKIN ME PHOR AUDIO TO HEAR MY SHIT...IPH U GOT AIM HOLLA AT ME ON THERE SCREEN NAME - Mphyve OR SHOOT ME AN EMAIL... I'LL BE HAPPY TO LACE U... OTHER THAN THAT, I'LL POST MY MUZIK UP REAL SOON... ...ABA
  17. M

    M-PHIVE AND GATE WON???

    WE JUST CHOPPED IT...AND ITS LOOKIN LIKE WE GONNA DO A GROUP ALBUM...I LISTENED TO HIS SONG "AIDS" ON HIS MP3.COM PAGE AND THIS MUTHAPHUCKA GOT SPITS...M-PHIVE TYPE MATERIAL MOST DEPHINITELY...SINCE WE GOT SIMILAR STYLES WE GON TRY AND DO THIS... WE DONT EXPECT TO START THIS ALBUM PHOR ANOTHER...
  18. M

    M-PHIVE AND GATE WON???

    WE JUST CHOPPED IT...AND ITS LOOKIN LIKE WE GONNA DO A GROUP ALBUM...I LISTENED TO HIS SONG "AIDS" ON HIS MP3.COM PAGE AND THIS MUTHAPHUCKA GOT SPITS...M-PHIVE TYPE MATERIAL MOST DEPHINITELY...SINCE WE GOT SIMILAR STYLES WE GON TRY AND DO THIS... WE DONT EXPECT TO START THIS ALBUM PHOR ANOTHER...
  19. M

    CHECK THIS OUT...

    I NEVER REALLY LISTENED TO SPICE 1... I KNOW HE'S ON THAT E-40 SONG DUSTED AND DISGUSTED...WHICH ONE IS HE?... ...ABA
  20. M

    DECOY

    AY I GOT UR EMAIL, BUT INSTEAD OPH HITTING REPLY I ACCIDENTLY HIT DELETE AND NOW I CANT GET BACK AT YA...HIT ME AGAIN, JUST WITH UR EMAIL... [email protected] ...ABA