Search results

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

  1. F

    COMPTON CISCO & DAMMIT BOY PRODUCTIONS present: GANGSTA'S ZONE

    STEP YOUR MIXTAPE GAME UP, BITCH! COMPTON CISCO & DAMMIT BOY PRODUCTIONS present: GANGSTA'S ZONE. NEW MIXTAPE COMING, FEATURING EXCLUSIVE TRACKS WITH WC of WESTSIDE CONNECTION, FREAKS, RBX of DOGG POUND, OG DADDY V, COMPTON CISCO, CYCO of INSANE POETRY, E-WHITE of DOGG HOUSE RECORDS, TRE...
  2. F

    THE BAYLOC SHOW ON THE 10th

    what time does the doors open & when does the show jump off?
  3. F

    FLAVOR OF LOVE REUNION - THIS SUNDAY (april 2nd)

    ding ding ding~ i seen commercials for this & NY coming out swinging like a mother fucker. conversate on the show & if yall are gonna tune into this bitch.
  4. F

    the godfather THE GAME ps2 cheats

    anyone got any?
  5. F

    THE GAME PREPARES ALBUM - 666

    Compton rapper The Game has some devilish things in store for his fans on 6/6/06 when his sophomore album The Doctor's Advocate hits stores. Game is putting finishing touches on the album and at press time, it is said to feature production from Dr. Dre, Kanye West, Just Blaze, Scott Storch and...
  6. F

    what a cornball

    http://www.whas11.com/sharedcontent/VideoPlayer/videoPlayer.php?vidId=49293&catId=49 the teacher is HILARIOUS. its F'd up, but its funny how the dude says it. LOAN A NIGGA A PENCIL!
  7. F

    50 RESPONDS TO GAME (LINK INSIDE)

    http://www.str8hiphop.net/audio/50centimnotrichimstilllying.rm I AINT HEARD IT YET, BUT I JACKED IT FROM ANOTHER SITE.
  8. F

    im not sure where this would go but - siccness shirts

    why dont ya'll sell these shirts? if ya'll dont, i might - so step your T game up. logos sick.
  9. F

    has anyone attempted to buy some beats from the SICCSHOP? how does..................

    the whole process work? get back!
  10. F

    that little radio show they have on Sundays on 989

    whats the address to send your joints in? i heard lil one, saying he was gonna give the address, but i didnt play the full show.... anyone know it? CALLA BACK!
  11. F

    CS

    C, give me a call, i dont wanna get into business on a forum, so call my ass. 619-445-9939
  12. F

    looking for snoop & pac albums

    i dont care if they are og i dont care if they are sealed just as long as they play & have the front booklet. list em & your wants/prices.
  13. F

    beat a bitch

    have you ever felt like u wanted to beat your bitch down? have you ever done it? i havent, YET. & i used the word YET strongly, cuz that hoe is treading on thin ice. bitch just wanna act up. bout to catch one. discuss.
  14. F

    my honest opinion on THE MOB KINGS record.......

    1 word sums the whole record up............ HotMuthaFuccinDaymn! everyone on the record spits heat on each track. the beats... man, i gotta read the booklet to see who made these beats, imma fuccs with them. also, C.S. Heat, my homie, this just verifies that u & i need to do some...
  15. F

    CROOKED

    peep.
  16. F

    the 619 track produced by hi-tek is about to hit ya'll...

    i know some people were asking questions about it in PMs... i wanted to say i have about 4 verses ready for it. & we are gonna be getting SDs best on the joint. still hittin emcees up. trying to make it NICE AS HELL. anyway..... keep your ears peeled. its coming. also.... if anyone has any...
  17. F

    Kurupt disses 50

    i found this on another site.... I HAVENT GOTTEN THE CHANCE TO PLAY IT YET, BUT I HOPE ITS LEGIT.
  18. F

    JASON PEARL THE MIXTAPE ft. FREAKS, INSANE POETRY, LOWDOWN [audio inside]

    http://www.grimrealityentertainment.com/JPMixTapeSampler.mp3 this album is available at http://www.GrimRealityEntertainment.com
  19. F

    INSANE POETRY - FAITH IN CHAOS sampler

    INSANE POETRY - Faith In Chaos [audio inside] this album is available at http://www.GrimRealityEntertainment.com if ya'll is remember, Insane Poetry was out back in the day..... riding with Rodney O & Joe Cooley. well, Insane Poetry came back with this album. peep this shit...
  20. F

    R Kelly makes Gay Anthem. Out The Closet, Remix NNEEWW!!!!

    http://ia300139.us.archive.org/3/items/R._Kelly__Out_of_the_Closet/R.KellyOutoftheClosetnofilmschool.com.mp3