Search results

  • Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.

  1. T

    MO CHEEZ

    MO CHEEZ Presents - Show Me State compilation vol. 1 anyone have any info on this cd?
  2. T

    J-Killa - They Know I'm A Ridah

    anyone lookin for this tape? 1999 crooked face records tracklist..... 1. they know im a ridah 2. interlude 3. thug religion 4. game rules 5. its about to get cold 6. backbone 7. survival movements 8. j-killa 9. shootin 10. who gonna murder
  3. T

    Ipod help

    does anyone know how I can plug someone else's ipod into my itunes, an load all my songs on there without first erasing all the songs off the ipod?
  4. T

    OUCH for the chefs

    KANSAS CITY, Mo. (April 16, 2007) -- Kansas City guard Will Shields is retiring after 14 NFL seasons, during which he made a record 12 Pro Bowl appearances and anchored one of the top offensive lines in the league. The 35-year-old announced his decision on his Web site -- www.willtosucceed.org...
  5. T

    somthin for the raider fans

    http://sports.espn.go.com/nfl/columns/story?columnist=ratto_ray&id=2110582 yall know I hate the raiders, but this is some bullshit! dude is one of the better receivers ever
  6. T

    Bammer

    haha is that Steve Etman (sp) in your sig????????
  7. T

    CD's For SALE

    Andre Nickatina - Cocaine Raps OG Andre Nickatina - Raven in my eyes Guce - Pure Pressure Guce - Clear an Present Danger Guce - If It Aint Real, It Aint Official JT Tha Bigga Figga - Dont Stop Till We Major JT The Bigga Figga - Dwellin in the Lab JT Tha Bigga Figga - Playaz in Tha Game JT Tha...
  8. T

    MO Cheez

    does anyone else have this comp?
  9. T

    Young Dre D - Troubled Mind

    is anyone lookin for this cd??? I am thinkin about lettin my copy go
  10. T

    Rich the Factor

    Pole Position OG for sale on ebay.........ends tonight http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2591719490&category=43646
  11. T

    Rich the Factor

    Pole Position og...........ends tonight http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2591719490&category=43646
  12. T

    Fam Bam clicc

    anyone know anythang about this cd???? I found this on ebay an it has a different cover then mine an here is mine
  13. T

    Tech N9ne - The Worst OG

    anyone have this cd????
  14. T

    Rich The Factor

    anyone lookin for Rich the Factor cds??????? gettin a grip pole position OG Business man Best of.... black borda bros I am thinkin about gettin rid of these
  15. T

    damn colts...........

    how does a lil Quinten Griffin down your throat taste?
  16. T

    HAHA Boo Boo Carmello

    dropped 26 points, 8 rebounds, an 3 asists............as the Nuggets beat the bulls
  17. T

    Don Shula an Knute Rockne

    what the hell you whistle blowers been up too?????????? I aint you guys around in a grip..........hit me up sometime homies
  18. T

    XXL Gunz Vol. 2

    whats the deal with this cd????????? I am gettin impatient waitin on this to drop..........anyone have any info
  19. T

    who seen

    who seen that dude from North Carolina get LIT UP by that rb from Florida State???????????????? LMAO hit that fool so hard his helmet popped off, thats some unheard of shit from a running back carryin the ball